poniedziałek, 26 grudnia 2016

Dekoracje...

Święta święta :-)
Tyle biegania, szykowania... od lipca myślisz już o dekoracjach, co zrobić, jak w tym roku ubrać choinkę?...
A to tylko dwa dni ;-)
Mój Syn zapytał mnie dzisiaj co mu zając przyniesie :-P tak wiec w wybieganiu myślami w przyszłość jest lepszy ode mnie ale ewidentnie widać, że to moje geny ;-)
Moja tegoroczna choinka zasłużyła na nowe ozdoby, rękami An zrobione szydełkiem bombki, dzwoneczki i "sopelki" z nici w kolorze ecru. Złote i czerwone kokardy to już moja robota ;-)

Duża, żywa doczekała się mniejszej kuzynki ;-) mogę tak mówić, bo ta mniejsza, choć wcale taka mała nie jest - ma całe 80 cm, też kiedyś była drzewem :-P otóż powstała z wikliny papierowej a jak wiadomo papier robi się z drzew :-P ozdobiona żółtymi lampkami zamieszkała w sypialni ;-)

I na koniec cotton balls. 20 prawie równych kulek z bawełnianych nici, w kolorach ecru i żółtym. Zawisły na ścianie na granicy kuchni i jadalni, czyli równocześnie zdobią oba te pomieszczenia ;-)

Udekorowane mam jeszcze okna szydełkowymi śnieżynkami i gwiazdami.
Zawieszone na żyłce udają padający śnieg, którego w tym roku zabrakło :-(

Mar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz