wtorek, 27 grudnia 2016

Upominki spod choinki :-)

Były dekoracje, czas na prezenty ;-)
W tym roku zrobiłam koszyk z wikliny papierowej z materiałowym wkładem.


Owalny, bo tak sobie wymyśliłam ;-) malowaniem zajął się mój kochany Mąż ;-) pomalował w 5 minut pistoletem lakierniczym, gdzie mnie pędzlem zajęłoby to pewnie ponad godzinę ;-)
Koszyk powędrował do mojej Mamy :*
Do tego dołączony był bieżnik w śnieżynki i obrus w grochy ;-)

A dla mojej najmłodszej Pociechy w biegu, w samą Wigilię uszyłam kostkę sensoryczną. 


Z braku czasu najprostsza jaka mogła powstać... niestety :-( jedyne co ją urozmaica to różnorodne tkaniny, bo jest minki, polar, mikrofibra, bawełna i dresówka. Dodatkowo gryzak oraz tasiemki ;-)
Wypełniłam kulką silikonową i gotowe ;-)

Mar

2 komentarze:

  1. Piękne prezenciki sworzyłaś , kostka sensoryczna zrobiona w biega ,a jaka śliczna wyszła :)

    OdpowiedzUsuń